Πέθανε ο «βασιλιάς» της αυτοκρατορίας Toyota

Ο Τατσούρο Τογιόντα, ο πρώην πρόεδρος της Toyota που οδήγησε την εταιρεία σε μια από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, απεβίωσε σε ηλικία 88 ετών.

Ο Τογιόντα, γιος του ιδρυτή της εταιρείας, απεβίωσε στις 30 Δεκεμβρίου από πνευμονία, ανακοίνωσε σήμερα η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Ήταν ο έβδομος πρόεδρος της εταιρείας και παραιτήθηκε από τη θέση του το 1995 ενώ διατήρησε τις άλλες θέσεις που κατείχε, όπως εκείνη του συμβούλου που είχε μέχρι τον θάνατό του.

Η συμβολή του ήταν κομβικής σημασίας για την ίδρυση της κοινοπραξίας στην Καλιφόρνια με την αμερικανική αντίπαλό του, την General Motors, που ονομάστηκε NUMMI (New United Motor Manufacturing Inc.) και ξεκίνησε την παραγωγή το 1984. Την εποχή εκείνη θεωρήθηκε πρωτοπόρος στις διεθνείς συνεργασίες στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Γεννημένος το 1929 ο Τατσούρο Τογιόντα ήταν απόφοιτος του διακεκριμένου πανεπιστημίου του Τόκιο με πτυχίο μηχανολόγου μηχανικού και απέκτησε MBA (μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων) το 1958 από το New York University.

Το 1953 εντάχθηκε στην Toyota, η οποία σήμερα παράγει –μεταξύ άλλων–μοντέλα όπως το υβριδικό Prius, τα σεντάν Camry και τα πολυτελή Lexus ενώ είναι απολύτως ανταγωνιστική των Volkswagen AG, General Motors και Renault-Nissan ως κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στις ετήσιες πωλήσεις οχημάτων παγκοσμίως.

Το όνομα της εταιρείας γράφεται με προφέρεται με «T» , αντί για «D» όπως είναι το επίθετο της οικογένειας, επειδή σύμφωνα με τους μελλοντολόγους έτσι φέρνει γούρι.

Πηγή: ΑΠΕ

Εκκίνηση κινητήρα με καλώδια σε 5 βηματα

Ένα αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο είναι η μπαταρία του αυτοκινήτου μας να αποφορτίζεται εξαιτίας του οτι ξεχάσαμε κάποια πλαφονιέρα , τα αλάρμ η τα φώτα μας ανοιχτά για μεγάλο χρονικό διάστημα… Read more

Υποχρεωτική Αλλαγή Διπλώματος Οδήγησης Συγκεκριμένης Κατηγορίας

Ποιοι θα πληρώσουν πρόστιμο αν δεν αλλάξουν δίπλωμα οδήγησης

Ποια διπλώματα αφορά –προθεσμία μέχρι 18 Ιανουαρίου

Υποχρεωτική καθίσταται η αλλαγή διπλώματος οδήγησης μοτοποδηλάτου συγκεκριμένης κατηγορίας από τους κατόχους, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα τιμωρούνται με πρόστιμο σε περίπτωση επιτόπιου ελέγχου. Η προθεσμία αλλαγής λήγει στις 18 Ιανουαρίου του 2015. Read more

Οικονομική Αυτοδυναμία Θέλει η Τρόικα στο Ασφαλιστικό

Δραστική αύξηση των ετών ασφάλισης από τα 15 στα 21,5 χρόνια για την παροχή της κατώτατης σύνταξης και κατάργηση όλων των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων πριν από το 62ο έτος της ηλικίας είναι οι αλλαγές που θέλει να επιβάλει η τρόικα ανατρέποντας πλήρως την υφιστάμενη εικόνα του ασφαλιστικού συστήματος στη χώρα. Read more

Αντέχουν Τελικά οι Ασφαλιστικές Εταιρείες σε Ακραία Σενάρια;

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος στις 30 Νοεμβρίου 2014 η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA) δημοσίευσε τα αποτελέσματα της Ευρωπαϊκής Άσκησης προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (EU- WIDE STRESS TEST 2014). Read more

Ποια σημεία πρέπει να Διορθωθούν στους Όρους των Νέων Συμβάσεων;

Οι όροι των νέων Συμβάσεων που προτείνονται από τις Ασφαλιστικές Εταιρείες προς υπογραφή, απασχόλησαν τα προεδρεία των Σωματείων της ΕΑΔΕ επί μακρόν. Μετά από μελέτη, διάλογο και συνεργασία, τα σημεία που ιδιαιτέρως επισημάναμε στα Μέλη μας, έχουν επαναδιατυπωθεί ή απαλειφθεί στις περισσότερες των Συμβάσεων. Read more

Πολυεθνικών εταιρειών οδηγούν τα συνεργεία αυτοκίνητων σε αφανισμό …

Αντιανταγωνιστικές πρακτικές ασφαλιστικών και πολυεθνικών εταιρειών οδηγούν τα συνεργεία αυτοκίνητων σε αφανισμό

ΕΡΩΤΗΣΗ

 Προς τον Υπουργό Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας:

Θεμα: «Αντιανταγωνιστικές πρακτικές ασφαλιστικών και πολυεθνικών εταιρειών οδηγούν τα συνεργεία αυτοκίνητων σε αφανισμό»

Όπως είναι γνωστό, η θέση της Ελλάδας στον ολοένα αναπτυσσόμενο κλάδο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μέχρι σήμερα ανύπαρκτη και περιορίζεται στην τεχνική συντήρηση, υποστήριξη και επισκευή των εισαγόμενων οχημάτων. Παραδοσιακά, ο κλάδος της συντήρησης και επισκευής οχημάτων υποστηριζόταν ικανοποιητικά από μικρές ανεξάρτητες ελληνικές επιχειρήσεις Read more