✆ 210 2582437 | m.autoglass@gmail.com

Από 18.410 ευρώ οι εκδόσεις φυσικού αερίου της Skoda Octavia στην Ελλάδα
Η Octavia G-Tec διπλού καυσίμου, στη λειτουργία με φυσικό αέριο προσφέρει αυτονομία 410 χλμ. και συνδυαστική αυτονομία 1.330 χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ το κόστος κατανάλωσης CNG διαμορφώνεται σε 3,4 ευρώ/100 χλμ.
Εξοπλίζονται με TSI 1,4 λίτρων ισχύος 110 ίππων ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο ή, εναλλακτικά, με αμόλυβδη βενζίνη.
Χάρη στις δύο δεξαμενές CNG συνολικής χωρητικότητας 97 λίτρων ή 15 κιλών, υπό πίεση 200 bar η Octavia G-Tec μπορεί, με την αποκλειστική χρήση φυσικού αερίου να διανύσει έως και 410 χλμ. Με τη συνδρομή της παραδοσιακής δεξαμενής καυσίμου το μέγεθος αυτό ανέρχεται σε 1.330 χλμ.
Σε ό,τι αφορά τις τιμές κατανάλωσης, η Octavia G-TEC απαιτεί 3,5 κιλά CNG/100 χλμ. κάτι που σημαίνει ότι με την τιμή του φυσικού αερίου στα 0,971 ευρώ/κιλό το κόστος χρήσης διαμορφώνεται σε μόλις 3,4 ευρώ /100 χλμ.
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι διπλού καυσίμου εκδόσεις της Octavia, διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους το πακέτο Green Τec το οποίο περιλαμβάνει τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας όπως το σύστημα start-stop και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Έτσι εκτός από την υψηλή αυτονομία και αποδοτικότητα, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 97 γρ./χλμ. η Skoda Octavia G-Tec απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε ό,τι αφορά την ασφάλεια της εγκατάστασης του CNG, οι δύο δεξαμενές φυσικού αερίου είναι τοποθετημένες σε ειδικό και υψηλής αντοχής πλαίσιο κάτω από το χώρο αποσκευών.
Ως αποτέλεσμα η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ διαμορφώνεται σε 460 λίτρα (στην τετράθυρη) ή τα 480 λίτρα (στην combi).
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα μεγέθη της Octavia G-Tec, την ισχύ των 110 ίππων συμπληρώνει η μέγιστη ροπή 200 Nm διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ, ενώ, σχετικά με τις επιδόσεις, η G-Tec επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 195 χλμ./ώρα.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, οι εκδόσεις φυσικού αερίου προσφέρουν εκπομπές CO2 μειωμένες κατά 25%, ενώ η αναλογία των υδρογονανθράκων είναι μειωμένη κατά 80%. Επίσης στη λειτουργία CNG κινητήρα εκπέμπεται 80% λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη αν το καύσιμο είναι βενζίνη.
Επίσης με δεδομένη την χαμηλή τιμή του φυσικού αερίου το κόστος κατανάλωσης είναι κατά 60 % χαμηλότερο από αυτό της βενζίνης και κατά 40% περίπου χαμηλότερο από αυτό του πετρελαίου.
auto.in.gr